Til arrangementer

Velferdsteknologi for eldre

Samtale, debatt og foredrag
Voksne

Jan Harestad presenterer velferdsteknologi for eldre i temaserien "Fra vugge til grav".

Eldre kvinne med PC

Gratis - krever påmelding

fredag, 13. september

Folkehelsekoordinator/Randaberg folkebibliotek og Pensjonistforbundet
Gå til påmelding

Jan Harestad kommer tilbake til Randaberg folkebibliotek for å informere om velferdsteknologi for eldre. Hvilke hjelpemidler kan man ta i bruk for å følge med på hva som foregår rundt oss, og hva finnes av hjelpemidler for å kunne leve lenge hjemme?

Arrangementet er et samarbeid mellom Randaberg folkebibliotek og Randaberg pensjonistlag.

Prosjektet “ Fra vugge til grav” er et samarbeid mellom folkehelsekoordinator og Randaberg folkebibliotek.

En del av folkehelsearbeidet er å øke innbyggernes forutsetninger til å mestre hverdagens utfordringer.

Derfor ønsker vi i 2024 tilby tematimer på biblioteket med temaer som de fleste av oss kommer innom en eller annen gang i et livsløp.