Til tjenester og tilbud

Musikk og konsert

Billetter til Varen kulturscene

Hos oss kan du kjøpe billetter til Varen kulturscene og Tungenes fyr

Konsertopplevelse

Billetter selges på Randaberg kulturscenes nettside og over skranke på Randaberg folkebibliotek. På arrangementsdager kan billetter kjøpes i døren i forkant av forestilling (med forbehold om at det er tilgjengelige billetter). Vi oppfordrer generelt publikum til å kjøpe billetter i forkant av forestilling.

Alle barn trenger egen billett. Vi anbefaler ikke barn under 2 år på forestillinger/konserter, så fremt ikke annet er opplyst i programmet. Barnerabatt, hvor dette er aktuelt, gjelder opp t.o.m 15 år.

På nett

Billetter kan kjøpes helt frem til forestillingen starter. Billetter kjøpt på nett mottar du på e-post. Billettene kan printes ut eller vises på mobil/nettbrett i døren. Billett-tjenesten leveres av Linticket (www.linticket.no). Her finner du ofte stilte spørsmål.

På biblioteket

Bibliotekets åpningstider:
Mandag, Tirsdag, fredag og lørdag: 10.00 – 15.00
Onsdag og torsdag: 10.00 – 19.00

Tidene kan variere ved høytider og ferier. Sjekk gjerne bibliotekets egne nettsider for oppdaterte åpningstider.