Il sorriso di Monna Topisa

Lån boka

Tilgjengelig som:

Om boka

Juniorserie. Geronimo Stilton-serien har blitt enormt populær i hjemlandet Italia, og er oversatt til hele 31 land. Bøkene er også i ferd med å filmes. Geronimo er avisredaktør i "Gnagbladet", og bor i hovedstaden Museby på Museøya, en osteformet øy i rottehavet. Der opplever han mange spennende eventyr sammen med sine trofaste følgesvenner: Hans smarte og modige søster Tea, den ufyselige, men oppfinnsomme fetteren Snarild, og hans snille og fantasifulle nevø Benjamin. Geronimo selv er egentlig ganske redd av seg, men når det gjelder å bevare gnager-æren, klarer han ofte å overvinne redselen! Geronimo har dessuten mange interesser, blant annet samler han på antikke parmesan-skorper fra 1700-tallet. Bøkene er preget av situasjonskomikk og ordspill. Bakerst har den kart over Museøya, og oversikt og bilde over alle som jobber i Gnagblad-redaksjonen.

Utgaver